Hittegolf in Ltouwen - Reisverslag uit Kaunas, Litouwen van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Hittegolf in Ltouwen - Reisverslag uit Kaunas, Litouwen van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Hittegolf in Ltouwen

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond en Wil

11 Juli 2010 | Litouwen, Kaunas

Hallo allemaal,
Ook bij ons is het nu erg warm. In de middag werd het schrik niet zo ongeveer 39 graden. Geen weer om in te fietsen dus. Om deze reden zijn wij vanmorgen om half 7 opgestaan en om half acht zaten we al op de fiets. Na enkele kilometers de track gevolgd te hebben belanden wij in the middle of nowhere en liep het spoor voor ons dood. Geen nood, de GPS haalt je er wel weer uit. Zo gezegd zo gedaan, we kwamen vervolgens vlak langs de camping en hadden ca. 12 km. voor niets gefietst. Nu de andere weg verliep vloeiend en ca. 30 kilometer verder hebben we ontbeten in een tankstation. Nu de maag weer gevuld was weer verder gegaan en om ca. half twee toen het al verschrikkelijk warm was, kwamen we aan een spoorstation en konden we een trein nemen nemen naar Kaunas. Zo zijn we vervolgens in een supermoderne trein naar Kaunus gegaan. Nu hebben we in het centrum lekker gegeten en zitten even te chillen ter voorbereiding op de big match. We zijn er klaar voor. Hier begint het om half 10 ( de klok is hier een uur verder) dus het wordt wel later.
Groeten en succes bij de wedstrijd. Heel Litouqwen is voor Holland, dus dat gaat vast leuk worden in de oude stad.

Raymond Wil Arianne en Aonne
(Foto's komen later)

• 11 Juli 2010 - 21:45

Truus:

Helaas heeft Nederland verloren.
    Het is hier ook bloedheet, dus ik wens jullie veel succes!

gr. Truus.

• 12 Juli 2010 - 13:02

Josee En Tjeerd:

Wat een pech dat jullie zo'n eind moesten omfietsen, maar toch zijn jullie nog aangekomen in Litouqwen.
    Jammer dat wij de grote match verloren hebben, maarja er komen misschien nog wel betere tijden over een 4tal jaar.

veel succes verder en tot mails

• 12 Juli 2010 - 21:36

Alied:

Hartstikke mooi gepresteerd! Met zo'n temperatuur en zo'n stuk rijden! Succes en veel plezier!