Frisse wind. Dag 2, verslag van 21 mei - Reisverslag uit Vouglans, Frankrijk van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Frisse wind. Dag 2, verslag van 21 mei - Reisverslag uit Vouglans, Frankrijk van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Frisse wind. Dag 2, verslag van 21 mei

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond en Wil

22 Mei 2015 | Frankrijk, Vouglans

Vanmorgen na een koude nacht leek alles prima te gaan. Helderblauwe hemel en de zon deed haar best. Lekker in het zonnetje ontbeten en tentje opgepakt. Nog ff internet gechecked en weg was deze jongen. Vrolijk op pad. Zoals ik gisteren al schreef heb ik m'n stuur een kwartslag gedraaid en gelukkig gaat de rest van de fiets dan mee. Ik rijdt nu noordwaarts langs de rivier de Aïn. Gaandeweg trok de wind aan. In het begin had ik er nog niet veel last van. Ik werd beschermd door hoge rotswanden. Maar zoals altijd in een kloof, soms zijn ze dichtbij en soms verder weg. En dan reed ik in de volle wind en die was behoorlijk koud. Na een uurtje toch maar een tweede jas er bij aangetrokken. Zo fiets je toch steeds verder het dal in. Zoals ik me nog van 3jaar terug kon herinneren. Was het mooi om mij heen. Gaandeweg werd de wind vlageriger en trok enorm aan. Kortom een nieuwe aanslag op mijn conditie. Na 50 km. gaf ik er de brui aan. Zit nu op een camping in Condes met geen wifi.

  • 22 Mei 2015 - 23:13

    LIA:

    Ja Raymond zoals in het leven is er soms storm en tegenwind , maar daarna inderdaad zonneschijn!

    Lia

  • 22 Mei 2015 - 23:13

    LIA:

    Ja Raymond zoals in het leven is er soms storm en tegenwind , maar daarna inderdaad zonneschijn!

    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond en Wil

Gezicht op Praag

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 131275

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Alpe d'Huez - Nederland

29 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Van Marseille via Bordeaux naar huis

08 Augustus 2013 - 15 December 2013

Dwars door Europa

30 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Narbonne-Roermond

15 Juni 2011 - 21 Juli 2011

St Petersburg/Helsinki

19 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Fietstocht naar en door de Baltische Staten

Landen bezocht: