Leskovacs, nooit van gehoord maar wel leuk - Reisverslag uit Leskovac, Servië van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Leskovacs, nooit van gehoord maar wel leuk - Reisverslag uit Leskovac, Servië van Raymond en Wil Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Leskovacs, nooit van gehoord maar wel leuk

Blijf op de hoogte en volg Raymond en Wil

22 September 2013 | Servië, Leskovac

Vandaag heb ik mijn tocht vervolgd naar Leskovacs. Een plaats waar ik nog nooit van gehoord had maar die nu best leuk te noemen is. Het centrum ziet er verzorgd uit en ook het park is geen kale bedoening maar groen afgewisseld met fonteinen.

Ik zit nu in een luxe hotel, dat zich aan het opmaken is voor een leuke zondagavond. Een bandje is geluidstesten aan het doen, dus zal zo direct wel gaan optreden. Ik zie het wel aan. Ik zit buiten op het terras te genieten van het mooie weer, al staat er wel een stevig windje maar zoals ook de rest van dag, ik had vandaag de wind in de rug.

De tocht kan ik kort over zijn vandaag. Helemaal niets te mopperen, geen heuvels, geen klimmen, af en toe slechte weg maar meestal een prima weg waar je goed snelheid op kon maken. Ik was dan ook in een recordtempo over.

Maar dat krediet heb ik gisteren dus verdiend zeg of denk ik maar. Morgen zal het ongetwijfeld weer anders zijn. Maar het is wel lekker zo op de zondag.
Ik was er in ieder geval aardig aan toe.

Maar alle gekheid op een stokje morgen horen of lezen jullie wel wat er van de dag geworden is. Het gaat richting Macedonië, deze grens overgang zal ik nog wel niet halen maar ik kom er wel in de buurt.

Groeten en tot blogs
Raymond

  • 22 September 2013 - 18:02

    Maria Maas:

    Lieve Raymond,
    Heb gisteren Vincent gesproken.
    Was weer goed samen op de fiets.
    Goed dat je naar huis gaat.
    Istanbul-Jeruzalem kan altijd nog.
    Ik heb je wel gevolgd maar kon niet reageren.
    Mijn flat wordt gerenoveerd en alles ligt eruit.
    Fiets ze en geniet
    Knuf
    Maria

  • 22 September 2013 - 19:09

    Simon:

    Dag Raymond,
    Het was een leuk weekend in Musselkanaal. Alle thuisblijvers kregen weer eens ongelijk!
    Zo'n weekend heeft een grote meerwaarde. Mooie, veilige locatie. En jij ondertussen doorkarren. Joost is inmiddels bijna je fietsmaatje. Hopelijk kan ie zijn pa straks bijhouden. Zal wel lukken, zo'n jonge vent. Was de skype-verbinding goed? Succes maar weer!

    Simon en Marga (die als roosjes zullen slapen vannacht)
    Ook dat hoort erbij.

  • 23 September 2013 - 11:52

    Jan En Corrie:

    hoi Raymond,
    Door jouw info via de computer kunnen we prachtig volgen ,,geweldig,,
    Ik hoop dat je niet te veel vertraging heb bij de grens Macedonie.
    succes

    jan en corrie

  • 23 September 2013 - 21:53

    Arend:

    Raymond,
    Goed om te zien dat we (H4) mee mochten.
    Geniet ze!

    ps: nu H3....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond en Wil

Gezicht op Praag

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 131426

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 03 Juni 2015

Alpe d'Huez - Nederland

29 Juni 2014 - 06 Augustus 2014

Van Marseille via Bordeaux naar huis

08 Augustus 2013 - 15 December 2013

Dwars door Europa

30 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Narbonne-Roermond

15 Juni 2011 - 21 Juli 2011

St Petersburg/Helsinki

19 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Fietstocht naar en door de Baltische Staten

Landen bezocht: